کد خبر: 1857
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 خرداد 1389 - 11:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

امروز مراسم رونمایی از کارتهای عضویت کتابخانه ملی برگزار می شود

امروز  دوازده خرداد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم رونمایی از کارتهای جدید عضویت کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، مقرر است که از این به بعد از کارتهای جدید عضویت که الکترونیکی نیز هستند جهت ورود اعضا به کتابخانه ملی استفاده شود.

اطلاع‌رساني درباره اين تغييرات از طريق پايگاه اينترنتي سازمان و پيامك به اطلاع اعضاي كتابخانه  ملی انجام خواهد شد. اعضاي پيشين می توانند در بازه زماني دو تا سه ماهه براي تعويض كارت عضويتشان اقدام كنند. پس از پايان اين بازه زماني تنها كارت‌هاي جديد كاربرد خواهند داشت.

كارت‌هاي هوشمند جديد و گيت‌ها(درهاي ورودي) نيز به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه اعضا در سطوح سه‌گانه به سالن‌هايي كه اجازه استفاده از آنها را دارند، وارد شوند.

همچنین به‌زودي ثبت‌نام در كتابخانه ملي از طريق اينترنت امكان‌پذير می شود. متقاضیان می توانند از طریق از نرم‌افزار و برنامه از پيش تعیین شده موجود در وب سایت کتابخانه ملی، فرم عضويت را كامل و طبق آن مدارک مربوط را ارسال نمایند.

از طریق ثبت نام اینترنتی افراد می توانند بدون مراجعه حضوری اقدام به عضویت در کتابخانه ملی نمایند و تنها برای دریافت کارت عضویت خود نیاز است که به کتابخانه ملی مراجعه فرمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: