کد خبر: 1869
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 خرداد 1389 - 21:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سومین دوره آموزش الکترونیکی کتابخانه ملی به زودی برگزار می شود

سازمان اسناد و كتابخانه ملي، از سال 1387 اقدام به برگزاری دو دوره آموزش الکترونیکی کرده است و در سال 1389 قصد دارد دوره سوم این آموزش ها را آغاز نماید.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)،سازمان اسناد و كتابخانه ملي با توجه به رسالت خطير خود در جمع آوري، حفظ، و انتشار اطلاعات و همچنين ارائه خط مشي هاي جهت دهنده براي كليه سازمان ها، دانشگاه ها، كتابخانه ها و مراكز مربوطه در زمينه هاي اطلاع رساني و مستند سازي، از طريق ارائه آموزش هاي تخصصي، از جمله برگزاري دوره هاي آكادميك و دوره هاي كوتاه مدت (آموزش ضمن خدمت)، با تهيه زيرساخت هاي لازم در فناوري نوين آموزشي و به كار گيري روش آموزش الكترونيكي، اقدام به راه اندازي واحد آموزش دوره هاي الكترونيكي براي استفاده علاقمندان كرده است.

این سازمان، پس از برگزاری دو دوره آموزش الکترونیکی، سومین دوره آن را در سال 1389 برگزار می نماید.

مخاطبین این دوره های آموزشی، اشخاصي می باشند که در زمينه كتابداري و اطلاع رساني مشغول به فعاليت هستند و به دليل مشغله كاري و محدوديت هاي زماني و مكاني براي حضور منظم در کلاس ها فرصت کافي در اختيار ندارند. اين افراد بايد از سطح مناسبي مهارت هاي هفتگانه كامپيوتر برخوردار باشند. تاكيد در اين دوره ها بر خودآموزي و تلاش و انگيزه بالاي كاربر بر توسعه دانش فردي مي باشد.

در دوره سوم سه دوره آموزشی، رده بندی دیویی، فهرستنویسی و مرجع شناسی عربی و فارسی برگزار خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: