کد خبر: 1874
تاریخ انتشار: شنبه, 15 خرداد 1389 - 21:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

راه اندازی سامانه الكترونيكي صدور كارت‌هاي هوشمند عضويت در سازمان اسناد و كتابخانه ملي

سامانه الكترونيكي صدور كارت‌هاي هوشمند عضويت در سازمان اسناد و كتابخانه ملي روز يكشنبه مورخ 16 خرداد 1389 فعالیت خود را آغاز می کند

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملي، علاقه‌مندان به عضويت در كتابخانه ملي از صبح روز يكشنبه مورخ 16 خرداد 1389  می توانند با مراجعه به قسمت مخصوص عضويت در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان اسناد و كتابخانه ملي فرم الكترونيكي درخواست عضويت را تكميل كنند.

پس از تكميل اين فرم، سامانه الكترونيكي صدور كارت عضويت كتابخانه ملي در همان لحظه، تاريخ مراجعه حضوري فرد درخواست كننده را به منظور ارائه مدارك و صدور كارت اعلام مي‌كند.

فرد درخواست كننده باید جهت دريافت كارت عضويت خود به صورت حضوري به واحد عضويت سازمان اسناد و كتابخانه ملي که در ساختمان كتابخانه ملي قرار دارد، مراجعه و كارت خود را دريافت كند.

اطلاعات مورد نیاز در اين فرم برای كارت عضويت، شامل اطلاعات شناسنامه‌اي، آدرس و سوابق تحصيلي است.

كارت هاي جديد عضويت در سازمان اسناد و كتابخانه ملي در سه سطح عمومي، تخصصي  و ويژه ارائه مي‌شود.

سطح عمومي براي استفاده از خدمات تالار عمومي كتابخانه ملي و خدمات امانت كتاب، سطح تخصصي به منظور استفاده از تالارهاي تخصصي مطالعه كتابخانه ملي و سطح ويژه جهت استفاده اساتيد ممتاز دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه و اعضاي پيوسته فرهنگستان‌ها  می باشد

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: