کد خبر: 1889
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 خرداد 1389 - 17:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان كتابخانه ملي مجازی كودكان و نوجوانان به نويسندگان و ناشران

كتابخانه ملي مجازی كودكان و نوجوانان به منظور دریافت مجوز حق مالکیت معنوی آثار، به نويسندگان و ناشران فراخوان داد.

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران(لیزنا)، كتابخانه ملي مجازی كودكان و نوجوانان ايران در صدد است تمامي كتاب هايي را كه از دير باز براي كودكان و نوجوانان منتشر شده، در بخشي از حافظه ديجيتال ملي نگهداري كند و در اختیار پژوهشگران و خوانندگان ايران و ديگر كشورهاي جهان قرار دهد .

 

مدیریت پایگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران، اعلام کرد از آنجا که مبناي قرار گرفتن هر كتابي در اين كتابخانه مجازی، رضايت نويسنده يا رضايت ناشر كتاب است، نویسندگان و ناشران محترم که مایل به ارائه عناوين كتاب هاي خود در کتابخانه ملی مجازی هستند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت پایگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران به نشانی پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه فرمایند.

گفتنی است کتابخانه ملی مجازی کودکان و نوجوانان ایران روز 12 اردیبهشت ماه 1389 به نشانی اینترنتی http://icnl.nlai.ir/?scn=home آغاز به کار کرد.

از  امکانات این کتابخانه می توان به ایجاد کتابخانه شخصی در دو گروه کودکان و نوجوانان و علاقه مندان به حوزه ادبیات کودک، کتابخوانی موضوعی و جستجوی کتاب های مورد نظر، کتابهای برگزیده، بچه خوانی ها (شامل کتاب و مجله)، ایران شناسی، و اخبار کتاب اشاره کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: