فراخوان كتابخانه ملي مجازی كودكان و نوجوانان به نويسندگان و ناشران

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران(لیزنا)، كتابخانه ملي مجازی كودكان و نوجوانان ايران در صدد است تمامي كتاب هايي را كه از دير باز براي كودكان و نوجوانان منتشر شده، در بخشي از حافظه ديجيتال ملي نگهداري كند و در اختیار پژوهشگران و خوانندگان ايران و ديگر كشورهاي جهان قرار دهد .

 

مدیریت پایگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران، اعلام کرد از آنجا که مبناي قرار گرفتن هر كتابي در اين كتابخانه مجازی، رضايت نويسنده يا رضايت ناشر كتاب است، نویسندگان و ناشران محترم که مایل به ارائه عناوين كتاب هاي خود در کتابخانه ملی مجازی هستند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت پایگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران به نشانی پست الکترونیکی icnl@nlai.ir مکاتبه فرمایند.

گفتنی است کتابخانه ملی مجازی کودکان و نوجوانان ایران روز 12 اردیبهشت ماه 1389 به نشانی اینترنتی http://icnl.nlai.ir/?scn=home آغاز به کار کرد.

از  امکانات این کتابخانه می توان به ایجاد کتابخانه شخصی در دو گروه کودکان و نوجوانان و علاقه مندان به حوزه ادبیات کودک، کتابخوانی موضوعی و جستجوی کتاب های مورد نظر، کتابهای برگزیده، بچه خوانی ها (شامل کتاب و مجله)، ایران شناسی، و اخبار کتاب اشاره کرد.