کد خبر: 1904
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 خرداد 1389 - 11:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان مازندران به کتابداران

پرسشنامه جمع آوری اطلاعات جمعیتی، علمی و پژوهشی دانش آموختگان کتابداری و اطلاع رسانی استان مازندران جهت تدوین کتاب « دانش آموختگان کتابداری و اطلاع رسانی استان مازندران» تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) موسی یمین فیروز، مسئول کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان مازندران با اعلام این خبر افزود: از همه کتابداران و اطلاع رسانان مازندرانی که در هر جای این کشور به خدمت مشغول هستند درخواست می شود پرسشنامه  ی مذکور را تکمیل و آن را به نشانی پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

یمین فیروز گفت برای تکمیل پرسشنامه توجه به چند نکته ضروری است:

1. منظور از دانش آموختگان کتابداری و اطلاع رسانی استان مازندران کسانی هستند که متولد یکی از شهرهای استان مازندران بوده و حداقل دارای مدرک کاردانی کتابداری و اطلاع رسانی  باشند. وی در ادامه

تبصره1: کلیه کتابدارانی که متولد استان مازندارن هستند و محل کار فعلی آنها در استان مازندران نیست نیز جزء جامعه آماری این پژوهش هستند.

تبصره2: کلیه کتابدارانی که در حال حاضر در یکی از کتابخانه های استان مشغول خدمت هستند، چنانچه محل تولد آنها استان مازندران نیست نیز جزء جامعه آماری این پژوهش محسوب می گردند.

تبصره3: کلیه کتابداران شاغل در مازندران، که دارای مدرک غیر کتابداری هستند، در صورتیکه  دارای بیش از 5 سال سابقه کار در کتابخانه باشند می توانند پرسشنامه مربوطه را تکمیل نمایند و در بخش مجزایی از این کتاب به جامعه معرفی گردند.

۲. در صورتیکه تمایل دارید اطلاعات زندگینامه ای شما به همراه تصویر شما در کتاب درج گردد، حتما یک قطعه عکس اسکن شده نیز ضمیمه پرسشنامه ارسال نمائید.

۳. رعایت اسلوب  و شیوه نگارش مدنظر در پرسشنامه  باعث می شود تا کار ویرایش و تحلیل اطلاعات  به آسانی صورت گرفته  و یکدستی در نگارش کتاب رعایت گردد.

۴. در صورتیکه  فضای پرسشنامه برای ورود اطلاعات در بخشها ی مختلف کافی  نباشد می توانید اطلاعات مربوط به آن بخش را در فایلی جدا ، ارسال نمائید

۵. در تکمیل پرسشنامه رعایت  امانت داری و حقوق معنوی  را رعایت نمائید و از ارائه اطلاعات ناقص و نامعتبر خودداری کنید.

۶. در صورتیکه احساس می کنید  نکات دیگری غیر از مدخل های پرسشنامه می تواند در شناساندن شما به جامعه کمک کند، می توانید آن موارد را در فایلی مجزا ارسال نمائید.

۷. از آنجا که هدف تدوین این کتاب  شناساندن توانمندی های نیروی  انسانی  استان در حوزه  کتابداری و اطلاع رسانی  است،  تمامی متولدین  استان مازندران که دارای مدرک کتابداری و اطلاع رسانی هستند  جزو جامعه آماری  این پژوهش خواهند بود و  محل کار خارج از استان مانعی برای معرفی آنها در  این اثر نیست.

وی در پایان مجددا تاکید نمود: همه کتابداران واجد شرایط مذکور این پرسشنامه را تکمیل  نمایند تا با کمک یکدیگر بتوانیم اثری ارزشمند و قابل تامل به جامعه عرضه نموده و فرصت یکسانی را برای همه جهت معرفی به جامعه فراهم نمائیم.

برای دریافت پرسشنامه اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: