کد خبر: 1915
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 خرداد 1389 - 20:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

افتتاح پايگاه‌ وب جديد پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران

همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) پايگاه‌وب جديد پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران كه منطبق براستانداردهاي تدوين شده كنسرسيوم وب جهاني (W3C) طراحي شده، افتتاح شد.

به گزارش پايگاه خبري كتابداري و اطلاع رساني ايران (ليزنا) ،روابط عمومي و بين الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران با اعلام این خبر افزود:  پایگاه‌وب پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران دارای ویژگی‌های كاربرپسندی است.

در طراحي وب‌گاه جديد، تلاش شده كه نیازهای اطلاعاتی، ارتباطی و خدماتی كاربران در این پایگاه‌وب برآورده شود. همچنین منطق چینش امكانات این پایگاه به آسانی در دسترسی كاربران  خدمات و اطلاعات بوده است.

با توجه به گستردگی خدمات تخصصی پژوهشگاه و تنوع اطلاعات موردنیاز كاربران، از مرحلهء تحلیل نخستین، این پایگاه‌وب بر اساس ماموریت‌ها و وظیفه‌ها و همچنین نیازهای كاربران طراحی شده است.

مبنای طراحی این پایگاه‌وب طرح پژوهشی "طراحی محتوای وب‌سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران" بوده است.

با توجه به اینكه پایگاه‌وب پیشین پژوهشگاه در چندین دوره ی ارزیابی وب‌سایت‌ها در سطح جهان (Webometrics Ranking ) در میان وب‌سایت‌های علمی و پژوهشی رتبه‌های زیر 500 را كسب كرده، پژوهشگاه امیدوار است پایگاه‌وب جدید نیز گامي در كسب چنین موفقیت‌هایی باشد.

براي مشاهده وب‌گاه جديد به آدرس اينترنتي سابق www.irandoc.ac.ir مراجعه نماييد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: