کد خبر: 2116
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 تیر 1389 - 12:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ششمين جلسه شورای راهبری ISC تشکیل می شود

ششمين جلسه شورای راهبری (پايگاه استنادی علوم جهان اسلام) ISC تشکیل می شود.

 

رئیس اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) با اعلام این خبر افزود: ششمين نشست شورای راهبری ISC در روز چهارشنبه 23/4/1389 در دفتر معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقيقات و فناوری برگزار می شود.

حميدی فرد گفت: در  اين نشست جديدترين فهرست مجلات دارای ضريب تأثير (IF) شامل نشريات معتبر فارسی،عربی، و انگليسی از پنجاه و هفت کشور اسلامی ارائه خواهد شد که پس از تصويب توسط معاون پژوهشی و فناوری جهت استفاده جامعه علمی به دانشگاه ها و سازمان های تحقيقاتی ابلاغ خواهد شد.

حميدی فرد افزود: دومين دستور کار اين نشست بررسی استاندارد OAI است که متخصصان علوم و مهندسی کامپيوتر در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تدوين نموده و از اين استاندارد برای مبادله اطلاعات بين ISC و Scopus استفاده خواهد شد.

به گفته حميدی فرد موضوع سوم اين نشست آگاهی رسانی در مورد رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ايران است که اخيراً توسط پايگاه استنادی علوم جهان اسلام به مورد اجرا گذاشته شده و قرار است تا پايان آبان ماه 1389 ارزيابی و رتبه بندی مؤسسات آموزش عالی و تحقيقاتی ، اعم از دولتی و خصوصی به انجام برسد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: