از بنيانگذاران پايگاه علوم استنادی جهان اسلام (ISC) تجليل می شود

رئیس اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) گفت: انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران، از بنيانگذاران پايگاه استنادی علوم جهان اسلام قدردانی می کند.

حميدی فرد با اعلام اين خبر افزود: انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی روز چهارشنبه 23/4/1389 از بنيانگذاران ISC  دکتر جعفر مهراد و علی گزنی و نيز از دکتر محمد رضا قانع ، دکتر حميد عليزاده ،  فروغ رحيمی ، مژگان بينش و رؤيا مقصودی به خاطر خدمات ارزشمند آنان در حيطه فعاليت های مرتبط با ISC که هر کدام بخشی از خدمات آن را مديريت نموده و به سهم خود در معرفی ISC به دانشگاه ها و سازمان های تحقيقاتی کشور نقش عمده ای ايفا کرده اند تجليل به عمل خواهد آورد.

وی بيان داشت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ايران با چاپ پوستر و کارت دعوت از جامعه علمی برای حضور در نشست دعوت به عمل آورده است.

این همایش بیست و سوم تیر ماه 1389 از ساعت 17 تا 19 در تالار دکتر شریعتی به نشانی تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه ضرابخانه، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

شایان ذکر است حضور کتابداران و عموم علاقه مندان در این همایش آزاد است.