کد خبر: 2212
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 تیر 1389 - 17:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان طراحی پوستر دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه

شورای کتاب کودک برای طراحی پوستر دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه، از کلیه هنرمندان گرافیست و علاقه‌مندان به کودک، به ویژه کودکان با نیازهای ویژه (شامل کودکان دارای مشکلات بینایی، شنوایی، جسمی، حرکتی، ذهنی، گفتاری، یادگیری، رفتاری و عاطفی/روانی)، دعوت کرد تا در طراحی پوستر این نمایشگاه شرکت نمایند.

 

 

علاقه مندان برای ارسال آثار خود را باید نکاتی را رعایت نمایند: آثار باید در ابعاد 50 در 70 سانتی متر و به شکل چاپ شده به دبیرخانه ارسال شوند و همچنین هر گونه چاپ قابل قبول است.

درج عبارت " نمایشگاه کتاب های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه " در پوستر الزامی است و هر هنرمند می تواند حداكثر سه اثر ارسال نمايد و آثار ارسالی نبايد قاب شده یا روی سطح ديگری چسبانده شده باشند.

همچنین علاقه مندان باید توجه داشته باشند به همراه پوستر چاپ شده، فایل رایانه‌ای حاوی اثر به همراه فایل دیگری حاوی مشخصات اثر (عنوان، تاريخ طراحی، ...) و بيوگرافی كوتاهی از هنرمند ارسال شود و نیز فایل، در ابعاد اصلی و کیفیت 300dpi باشد.

آثار ارسالی، از سوی گروه كارشناسان تصویر و گرافیک نمایشگاه مورد بازبينی قرار می گيرند و پوسترهای ارسالي بازگردانده نخواهد شد.

شورای كتاب كودك مجاز است با كسب نظر هنرمند، از پوسترهای ارسالی برای تبليغات، سايت، كتاب و غيره استفاده كند.

علاقه مندان تا پایان مرداد ۱۳۸۹ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در تهران: خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان وحید نظری، شماره 31، طبقه دوم - صندوق پستی 133- 13145 ارسال نمایند.

شایان ذکر است، به پدیدآورندگان آثار راه یافته به نمایشگاه، گواهی شرکت در نمایشگاه به رسم یادبود هدیه خواهد شد و به سه اثر برگزیده از سوی گروه کارشناسان، لوح سپاس مشترک IBBY و شورای کتاب کودک، و به یک اثر، تندیس نمایشگاه تعلق خواهد گرفت و اثر برگزیده به عنوان پوستر اصلی نمایشگاه به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است "نمایشگاه کتاب‌های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه"  پاییز ۱۳۸۹ به میزبانی شورای کتاب کودک برگزار خواهد شد. موضوع اصلی این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن مجموعه کتاب‌های برگزیده برای کودکان با نیازهای ویژه از سوی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان IBBY است که به روال معمول، شعب ملی این دفتر می‌توانند درخواست میزبانی و به نمایش گذاشتن آن‌ها را در کشور خود داشته باشند.
همچنین این نمایشگاه دارای سه بخش اصلی نمایشگاهی، کارگاه‌های اجرایی، و ارائه مقاله و گزارش پژوهشی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: