کد خبر: 2236
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 تیر 1389 - 14:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فصلنامه خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALS) رتبه برتر اپکس 2010 را کسب کرد

برای سومین سال متوالی، فصلنامه خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALS)، که توسط انجمن خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALSA)، بخشی از انجمن کتابداری امریکا، منتشر می شود، جایزه اپکس (APEX) سال 2010 را دریافت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، برای سومین سال متوالی، فصلنامه خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALS) ، که توسط انجمن خدمات کتابخانه برای نوجوانان(YALSA)، بخشی از انجمن کتابداری امریکا، منتشر می شود، جایزه اپکس (APEX) را دریافت کرد.

 

فصلنامه خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALS)، جزء رده ی مجلات دارای بیش از 32 صفحه به حساب می آید. شماره های هفتم و هشتم این مجله که به سردبیری سارا فلورز منتشر شده است، موفق به کسب جایزه اپکس 2010 شده است.

 

فصلنامه خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALS)،مجله رسمی انجمن خدمات کتابخانه برای نوجوانان (YALSA) است . هدف این مجله آموزش مداوم کتابدارانی است که در کتابخانه های نوجوانان (12 تا 18 سال) ، فعالیت می کنند.  مطالب این مجله شامل مقالات، اخبار و رویدادهای مربوط به مواد و خدمات کتابخانه ای حوزه نوجوانان و جوانان و حوزه های مرتبط است.

 

برگزیدگان جوایز اپکس بر اساس برتری در طراحی گرافیک، محتوای یادداشت سردبیری و موفقیت در کسب مقبولیت و دستیابی به اثربخشی توسط جامعه مخاطب معرفی می شوند. بیش از 3700 نشریه و مجله در این رقابت سالانه شرکت می کنند.


گفتنی است بیش از 50 سال است که انجمن خدمات کتابخانه برای نوجوانان(YALSA)  در فعالیت های انتخاب کتاب و منابع دیداری - شنیداری مناسب برای گروه نوجوانان و جوانان پیشگام است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: