کد خبر: 2397
تاریخ انتشار: شنبه, 02 مرداد 1389 - 10:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بازديد كتابداران شهرداري تهران از كتابخانه ملي ملك

كتابداران شهرداري تهران در گروهي متشكل از 17 نفر از كتابداران كتابخانه هاي عمومي، از كتابخانه ملي ملك بازديد کردند.

 تقی زاده کارشناس مسئول روابط عمومي كتابخانه و موزه ملي ملك به  پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) گفت: گروهي از كتابداران منطقه 15 شهرداري تهران از اين كتابخانه بازديد كردند.

وی افزود: در روز چهارشنبه مورخ 30 تيرماه 89 ، گروهي متشكل از 17 نفر از كتابداران كتابخانه هاي عمومي ، وابسته به منطقه 15 شهرداري تهران، طي بازديدي از مجموعه  موزه و كتابخانه ملي ملك با بخش هاي گوناگون اين مؤسسه از نزديك آشنا شدند.

همچنین، در اين بازديد كتابداران از بخش مطبوعات، تالار مطالعه و بخش مرمت و صحافي كتابخانه ملك ديدن كردند. اين گروه در طي بازديد خود توسط يكي از كتابداران كتابخانه ملك با روند فراهم آوري، مجموعه سازي، فهرست نويسي و فعاليت هاي شوراي همكاري هاي علمي-پژوهشي كتابخانه ملي ملك  آشنا شدند.

شایان ذکر است: كتابخانه و موزه ملي ملك واقع در خيابان امام خميني همه روزه غير از جمعه ها و تعطيلات رسمي از ساعت 8 الي 16:45 در خدمت مراجعان است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: