سایت اختصاصی جشنواره مروجان کتابخوانی راه اندازی شد

 به گزارش لیزنا، سومين دوره جشنواره مروجان كتابخواني در هفته كتاب در آبان ماه سال جاري برگزار مي شود.

انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران به عنوان نهاد متولیِ سومین دوره برنامه تقدیر از مروجان کتابخوانی به همراه گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت بنیاد ملت در نظر دارند افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را انتخاب و معرفی کنند.

به همین منظور سایت اختصاصی سومین جشنواره مروجان کتابخوانی برای اطلاع رسانی و دسترسی علاقمندان به اطلاعیه ها و فرم های فراخوان راه اندازی شده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از فراخوان سومین جشنواره مروجان کتابخوانی  به صفحه فراخوان در سایت جشنواره مراجعه نمایند و تا پایان وقت اداری 25 شهریور 1395 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه «سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند (ترجیحا از طریق رایانامه). (پست الکترونیک):   moravejan۳,۹۵@gmail.com).

این فراخوان به همراه فرم شرکت در آن از وبگاه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به نشانی www.ilisa.ir  قابل دریافت است.   

گفتنی است کتر محسن حاجی زین العابدینی، عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی و بازرس انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران،  به عنوان «دبیر سومین دوره برنامه تقدیر از مروجان کتابخوانی» منصوب شده است.