کد خبر: 25397
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 مهر 1395 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کتابخانه‌ای پنهان و متفاوت در اعماق جنگل

منبع : لیزنا
یک شرکت نوآور برای افراد علاقه مند به خواندن کتاب ، خانه هایی به شکل کتابخانه در طبیعت می سازد تا آنها با آسودگی و فراغ بال به مطالعه کتاب های مورد نظرشان بپردازند.
کتابخانه‌ای پنهان و متفاوت در اعماق جنگل

 به گزارش لیزنا، افراد کتاب دوست، شیوه ها و عادت هایی متفاوت برای مطالعه کتاب دارند،  برخی ازآنها دوست دارند در مکان های شلوغ به مطالعه بپردازند، برخی دیگر تنها در کتابخانه و پشت میز می توانند کتاب بخوانند، برخی دیگر هنگام مطالعه باید چای یا نوشیدنی و خوراکی به همراه داشته باشند تا بر روی مطالب کتاب متمرکز شوند اما درهر حال می خواهند از خواندن کتاب لذت ببرند و زمانی دلنشین را پشت سر بگزارند.

 

به تازگی یک شرکت در ایالات متحده به نام Padron  نوعی کتابخانه منحصربفرد در جنگل های نیویورک ساخته است که آن را به افراد مختلف اجاره می دهد و یا برحسب نیازمشتریان آن را احداث می کند تا افراد بتوانند دور ازهیاهوی شهری در دل طبیعت به مطالعه کتاب بپردازند.

این ساختمان Hemmelig Rom نام دارد که به معنی اتاق مخفی به زبان نروژی است و شامل یک کابین سیاه و سفید به ابعاد 200 مترمربع است و از جنس چوب بلوط ساخته شده است.

 دراین خانه تنها یک اتاق وجود دارد که در آن یک تخت، یک صندلی، یک میز راحتی و حتی بخاری وجود دارد و در دیوارها قفسه هایی وجود دارد که در آنها انواع کتاب ها نگهداری می شود.

 

 

افراد مشتاق کتاب می توانند در فصول مختلف سال این خانه را که دارای تزئین زیبا و دکوراسیون منحصربفرد است اجاره کنند و به مطالعه کتاب بپردازند.

 

شرکت سازنده امیدوار است استقبال چشمگیری ازاین کتابخانه صورت بگیرد.

کتابدار
|
Cyprus
|
1395/07/24 - 08:45
0
1
چه ایده جالب و منحصر به فردی...
آفرین به این تفکر و خلاقیت و خوش به سعادت اونیکه امکان استفاده از این فضا رو داره.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: