کد خبر: 2610
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 مرداد 1389 - 10:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام تبریک رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، به رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی

دکتر سعید رضائی شریف آبادی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، در پیامی به دکتر غلامرضا فدائی، رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی، تبریک گفت. تأسیس دانشکده کتابداری بر مبنای تفاهم نامه همکاری منعقد شده میان دانشگاه تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی در دستور کار قرار گرفته است.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) دکتر غلامرضا فدائی به سمت ریاست اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی ایران، منصوب شد.

بدین منظور دکتر سعید رضائی شریف آبادی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، در پیامی به دکتر غلامرضا فدائی، رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی، تبریک گفت.

در این پیام دکتر سعید رضائی شریف آبادی ضمن آرزوی توفیق برای آقای دکتر غلامرضا فدائی از همه صاحبنظران، اعضای هیئت علمی و دانش آموختگان کتابداری و اطلاع رسانی دعوت کرد تا در راه اندازی و توسعه این دانشکده از هیچگونه همکاری دریغ نورزند.

متن پیام به شرح زیر است:

استادگرانمايه جناب آقاي دكتر غلامرضا فدائي

با سلام و احترام ؛

بدينوسيله از طرف خود و همكاران ارجمندم در انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران، انتصاب شايسته حضرتعالي را از سوي رئيس محترم دانشگاه تهران، به عنوان مسئول نخستين دانشكدة علوم كتابداري و اطلاع رساني، تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

اين انتصاب فرخنده را در آغاز ماه مبارك رمضان، به فال نيك مي گيرم و آرزو مي كنم با همت جنابعالي و حمايت همه جانبه تمامي علاقه ‌مندان بويژه صاحب نظران، دانش آموختگان و اعضاي محترم هيأت علمي گروه ‌هاي كتابداري و اطلاع­رساني از راه اندازي و توسعه اين دانشكده، گام هاي سازنده‌ ‌‌اي در جهت ارتقاي رشته و تربيت نيروي انساني كارآمد و مورد نياز جامعه، در زمينه­هاي گوناگون برداشته شود.

با احترام مجدد

سعيد رضائي شريف­آبادي

رئيس انجمن كتابداري و اطلاع ­رساني ايران

 

 

گفتنی است براساس تفاهم نامه ی امضا شده در هفدهم بهمن ماه 1388 میان دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران و علی اکبر اشعری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تأسیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی در دستور کار قرار گرفت.

اطلاعات تکمیلی درباره دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی متعاقبا از طریق پایگاه خبری لیزنا اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: