کد خبر: 2614
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 مرداد 1389 - 12:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اعضای هيأت امنای منطقه جنوب آموزش عالی کشور منصوب شدند

دکتر جعفر مهراد، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، اسامی اعضای هيأت امنای منطقه جنوب کشور را اعلام کرد.

 

 

دکتر جعفر مهراد، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) گفت: مهندس قوام نوذری، ستار هدايت خواه و  سيد قدرت ا... حسينی پور از سوی دانشگاه ياسوج و دکتر جعفر قادری، دکتر فريدون شعبانی نيا و دکتر محمد مؤذنی از سوی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به معاون وزير و رئيس مرکز هيأتهای امنا و هيأتهای مميزه به عنوان اعضای حقيقی هيأت امنا منطقه جنوب آموزش عالی کشور معرفی شده بودند که به تأييد وزير علوم، تحقيقات و فناوری رسيده و احکام نامبردگان صادر شده است.

 

 

دکتر مهراد افزود: دانشگاه ياسوج و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری دارای هيأت امنای مشترک است. دبيری هيأت امنای منطقه جنوب با رئيس دانشگاه ياسوج می باشد.

به گفته دکتر مهراد رئيس کميسيون دائمی هيأت امنای منطقه جنوب دکتر مهدی نژاد نوری معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: