کد خبر: 26235
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 آذر 1395 - 17:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

رونمایی ازفضای جدید کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی

چهارشنبه مورخ 17آذرماه 1395 با حضور رییس دانشگاه شهید بهشتی دکتر محمدمهدی طهرانچی و هیات همراه ، مسولین کتابخانه مرکزی و کارشناسان کتابخانه‌های دانشگاه و کاربران کتابخانه از فضای جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی رونمایی شد.
رونمایی ازفضای جدید کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی

 

به گزارش لیزنا، پروژه بازمهندسی کتابخانه مرکزی این دانشگاه در دو فاز و با هدف سهولت دسترسی کاربران به منابع و دل انگیزسازی فضا صورت گرفت.

 در این مراسم،  مدیریت کتابخانه مرکزی دکتر رائد فریدزاده و همچنین سرپرست کتابخانه‌های  این دانشگاه، دکتر محسن حاجی زین العابدینی با ارائه گزارشی از تغییر و تحولات ایجاد شده در فضای کتابخانه، ایجاد سه بخش "کتب نفیس" جهت حفظ و نگهداری آثار باارزش، "کودک و نوجوان" جهت ارائه خدمت به فرزندان کاربران دانشگاه و "روابط عمومی" با هدف افزایش ارتباط و تبادل کتابخانه مرکزی با سایر کتابخانه‌ها و مراکز و موسسات اطلاع رسانی در سطح ملی و بین‌المللی سخن گفتند.

سپس با حضور جمع حاضر،  توسط ریاست دانشگاه از بخش کودک و نوجوان این کتابخانه که با هدف ایجاد محیطی امن و علمی به منظور افزایش یادگیری فرزندان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ایجاد شده است رونمایی شد.

در این مراسم، کودکان با سرودخوانی از بازدیدکنندگان بخش استقبال کرند که بسیار مورد توجه  قرار گرفت.

 

سپس دکتر طهرانچی با همراهی مسُولین کتابخانه مرکزی با بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، بازمهندسی ایجاد شده در فضای این کتابخانه را مشاهده کرد و از ارتقای کمی و کیفی این کتابخانه و توجه مسولین این مرکز به ایجاد محیطی علمی و فرهنگی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران اظهار خرسندی نمود.

برچسب ها :
کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1395/09/20 - 08:08
0
0
با درود فراوان.به همه عزیزان خدا قوت و برایشان آرزوی توفیق دارم. بله حضور کتابداران با سواد و دلسوز نتایج اینچنینی دارد. من خود شانس دیدار از این کار جدید را داشتم و واقعا لذت بردم. آقای دکتر زین العابدینی خسته نباشید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: