رونمایی ازفضای جدید کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی

 

به گزارش لیزنا، پروژه بازمهندسی کتابخانه مرکزی این دانشگاه در دو فاز و با هدف سهولت دسترسی کاربران به منابع و دل انگیزسازی فضا صورت گرفت.

 در این مراسم،  مدیریت کتابخانه مرکزی دکتر رائد فریدزاده و همچنین سرپرست کتابخانه‌های  این دانشگاه، دکتر محسن حاجی زین العابدینی با ارائه گزارشی از تغییر و تحولات ایجاد شده در فضای کتابخانه، ایجاد سه بخش "کتب نفیس" جهت حفظ و نگهداری آثار باارزش، "کودک و نوجوان" جهت ارائه خدمت به فرزندان کاربران دانشگاه و "روابط عمومی" با هدف افزایش ارتباط و تبادل کتابخانه مرکزی با سایر کتابخانه‌ها و مراکز و موسسات اطلاع رسانی در سطح ملی و بین‌المللی سخن گفتند.

سپس با حضور جمع حاضر،  توسط ریاست دانشگاه از بخش کودک و نوجوان این کتابخانه که با هدف ایجاد محیطی امن و علمی به منظور افزایش یادگیری فرزندان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ایجاد شده است رونمایی شد.

در این مراسم، کودکان با سرودخوانی از بازدیدکنندگان بخش استقبال کرند که بسیار مورد توجه  قرار گرفت.

 

سپس دکتر طهرانچی با همراهی مسُولین کتابخانه مرکزی با بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، بازمهندسی ایجاد شده در فضای این کتابخانه را مشاهده کرد و از ارتقای کمی و کیفی این کتابخانه و توجه مسولین این مرکز به ایجاد محیطی علمی و فرهنگی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران اظهار خرسندی نمود.