کد خبر: 2640
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 مرداد 1389 - 11:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام تبریک دکتر جعفر مهراد به رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی

  دکتر جعفر مهراد، رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری ، در پیامی به دکتر غلامرضا فدائی، رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی، تبریک گفت.

  

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) تأسیس دانشکده کتابداری بر مبنای تفاهم نامه همکاری منعقد شده میان دانشگاه تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی در دستور کار قرار گرفته است و دکتر غلامرضا فدائی به سمت ریاست اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی ایران، منصوب شد.

 

 بدین منظور دکتر جعفر مهراد، رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام  در پیامی به دکتر غلامرضا فدائی، رئیس اولین دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی، تبریک گفت.

  

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

 جناب آقای دکتر فدايی

رئيس محترم دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی

دانشگاه تهران

 

با اهدای سلام ، احتراماً تأسيس اولين دانشکده کتابداری و اطلاع رسانی جمهوری اسلامی ايران را که با همکاری ارزشمند و اثرگذار جناب آقای دکتر اشعری مشاور محترم فرهنگی رئيس جمهور و رئيس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ايران و با دورانديشی و ژرف بينی جناب آقای دکتر رهبر رئيس محترم دانشگاه تهران صورت گرفته است و نيز انتصاب شايسته جنابعالی را به عنوان اولين رئيس اين دانشکده تبريک و تهنيت عرض می نمايد.

به عنوان رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) حمايت علمی و معنوی خود و همکارانم را در جهت استحکام پايه های دانشکده تازه تأسيس و فراهم آوردن امکانات علمی از جمله منابع، نيروی انسانی، برنامه های سيستمی اعلام می نمايم.

از خداوند متعال برای جناب آقای دکتر اشعری و جناب آقای دکتر رهبر آرزوی سلامتی و برای حضرتعالی توفيقات روزافزون مسألت می نمايم.

 

با آرزوی توفيق الهی

دکتر جعفر مهراد

رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

و سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: