مراسم دهمین سالروز تاسیس ادکا برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران، دبیر ادکا در این باره گفت: تصمیم هیئت مدیره ادکا بر این است تا بعد از برگزاری دهمین مجمع عمومی ادکا، مراسمی برای بزرگداشت فعالیت یک دهه‌ای این اتحادیه دانشجویی برگزار شود.

مهدی رحمانی ادامه داد: در نظر داریم تا در این مراسم از افراد، موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در این 10 سال از ادکا حمایت کرده‌اند تا به این جا برسد، تقدیر به عمل آوریم. همچنین انجمن علمی دانشجویی فعال حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی به همراه گروه‌های علمی که در 10 سال گذشته از ادکا حمایت کرده‌اند در این مراسم معرفی و تقدیر می‌شوند

رحمانی در ادامه از همه متخصصان و دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی و کتابداری پزشکی دعوت کرد تا در مراسم شرکت کنند و با حضور خود ادکا را در مسیر دستیابی به اهداف عالی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی یاری دهند.

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس ادکا روز پنجشنبه، 9 دی ماه، ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی واقع در  - ولنجک، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 گفتنی است حضور برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.