کد خبر: 2863
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 شهریور 1389 - 14:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

از بهترین کتابداران حوزه دانشگاهی تجلیل می شود

انجمن کتابخانه های تحقیقاتی و دانشگاهی (ACRL)، از بهترین کتابداران و ستارگان حرفه کتابداری دانشگاهی تجلیل می کند. 

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، این جوایز به تشخیص مشارکت و همکاری حرفه ای و دستاوردهای همکاران ACRL   کمک می کند.  این شناخت و درک ویژه توسط  ACRL حس رشد و تعالی شخصی و موفقیت اعضای آن را افزایش می دهد.   انجمن کتابخانه های تحقیقاتی و دانشگاهی تلاش می کند اعضای خود را برای پذیرش نقش های مختلف حرفه ای در آینده آماده می کند و بدین ترتیب تصویری مطلوب از حرفه کتابداری و اطلاع رسانی را در نگاه مدیران، رهبری و جامعه دانشگاهی به عنوان یک کل ایجاد و تقویت کند.

آگاهی از دستاوردهای قابل توجه افرادی که در گذشته مفتخر دریافت این جوایز بوده اند، افراد و نهادها را تشویق می کند که برای جوایز سال 2011 کاندیدا شوند. این جوایز در سه بخش مختلف اهدا می شوند.

بخش اول جوایز به شرح ذیل اعلام شده اند:

جایزه کتابدار پژوهشگر سال، جایزه تعالی در کتابخانه های دانشگاهی، جایزه یادبود هیوسی اتکینسون، جایزه نوآوری پروکوئست در دانشکده کتابداری، جوایز منابع آموزشی انجمن ابسکو در موفقیت های کتابخانه، جایزه پشتیبانی کنفرانس آموزش از راه دور کتابداری، جایزه کتابدار علوم رفتاری و آموزش متمایز، جایزه انتشارات CQ   مارتا لانگ، جایزه کتابدار ماریام دادلی، جایزه نوآوری در بخش آموزش، جایزه نوآوری در کتابداری حوزه های فناوری و علوم ، جایزه بخش مطالعات زنان برای دستاوردهای شغلی در کتابداری.

بخش دوم شامل کمک هزینه های تحصیلی است: کمک هزینه  تحصیلی پایان نامه دکتری، و کمک هزینه تحصیلی مطالعه خاص اروپای غربی.

بخش سوم مربوط به جوایز انتشارات است: جوایز دانیل جی لیب و کاترین لیکس لیب برای کاتالوگ نمایشگاه اخیر کتابهای امریکایی، جایزه انتشارات آموزش سال، جایزه اوبرلی برای کتابشناسی در علوم طبیعی یا کشاورزی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جوایز مذکور اینجا کلیک نمایید.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: