تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس و انجمن کتابداری شاخه قم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام انجمن کتابداری شاخه فارس زهرا شاه نظرنژاد خالصی، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1396 با حضور محمدرضا قانع به نمایندگی انجمن کتابداری شاخه فارس و مهدی محمدی به نمایندگی از انجمن کتابداری قم و درجهت همکاری های مشترک و در راستای بهره مندی از ظرفیت  های موجود و استفاده کتابداران، دانشجویان و جامعه علمی کشور از این توانمندی ها، تفاهم نامه دو جانبه ای منعقد شد.

محمدرضا قانع، رئیس هیئت مدیره انجمن کتابداری فارس هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه را ایجاد همکاری و ارائه خدمات فی مابین طرفین این تفاهم نامه درزمینه های علمی پژوهشی با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از علمی و فنی دانست.

 در ادامه مهدی محمدی رئیس هیت مدیره انجمن کتابداری قم اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه سخنرانی های علمی، کارگاه های آموزشی، برگزاری همایش های مرتبط با حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی، مشارکت درمناسبت های  علمی ـ پژوهشی با موافقت و هماهنگی طرفین در شیراز یا قم  انجام خواهد پذیرفت.

 

حسن مقدس زاده دبیر انجمن کتابداری فارس نیز این اتفاق مهم را در جهت هم افزایی توانایی ها و ارتقاء جامعه کتابداری ایران دانست.