انتشار شماره سوم از دوره دوم خبرنامه انجمن کتابداری شاخه فارس

به گزارش لیزنا، با همت کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس و همچنین دبیران بخش های مختلف خبرنامه به ویژه سردبیر میهمان این شماره، سمیه آورند، شماره سوم از دوره دوم خبرنامه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به صورت الکترونیکی منتشر شد.

زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: علاقمندان می توانند برای مطالعه این شماره خبرنامه که به موضوع ادبیات کودک و نوجوان پرداخته به نشانی ilisafars.ir/nameh   مراجعه نمایند. این خبرنامه شامل بخش های سخن سردبیر، یادداشت های علمی، گفتگو، تجربه (خاطره)، تازه ها، معرفی کتاب و پایگاه های اطلاعاتی است که با پشتکار و جدیت تمامی دست اندرکاران نشریه منتشر شده است.

او ادامه داد: همچنین شماره آتی خبرنامه به موضوع «رضایت شغلی کتابداران» خواهد پرداخت، لذا از تمامی علاقمندان، پژوهشگران، نویسندگان و دانشجویان دعوت می شود مطالب ارزشمند خود را حداکثر تا 15 اسفندماه 1397 به نشانی پست الکترونیکی ilisafars@gmail.com  ارسال نمایند تا درصورت پذیرش، به نام خود آن ها در شماره بعدی نشریه منتشر شود.