برگزاری هفتمین همایش گروه علم اطالاعات و دانش شناسی دانشگاه پیام نور استان قم

به گزارش لیزنا، در این همایش یک روزه محمدعلی حسینی، رییس دانشگاه پیام نور استان قم؛ مهرداد نیکنام، عضو هیأت علمی کتابخانه ملی؛ زهره میرحسینی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال؛  ابوالفضل هاشمی، دبیر شورای توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی؛ مهدی محمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه قم، حمزه نورمحمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد؛ استادان و دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی حضور داشتند.

 در ابتدای این همایش  محمدعلی حسینی، رییس دانشگاه پیام نور استان قم، در سخنانی با خیر مقدم به حضار و اشاره به شبکه های اجتماعی و برگزاری این همایش به صورت ویدئو کنفرانس و ملی مطالبی را بیان کرد. 

 مهرداد نیکنام، عضو هیات علمی کتابخانه ملی نیز پیرامون موضوع همایش صحبت نمود.

سپس  زهره میر حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال، سخنرانی خود را با ارائه تعاریفی شبکه های اجتماعی و انواع آن ها و نقش آن ها در دانش و آموزش به اشتراک گذاشت.

ابوالفضل هاشمی در مورد مساجد و همچنین شبکه های اجتماعی و  حمزه نورمحمدی، عضو هیات علمی دانشگاه شاهد و مهدی محمدی، عضو هیات علمی دانشگاه قم  در مورد موضوع همایش «نقش شبکه های اجتماعی مجازی در امر آموزش» صحبت کردند.

بعد از اتمام سخنرانی، سعید غفاری دبیر همایش و عضو هیات هلمی دانشگاه پیام نور استان قم، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان از شیوه و روند ارسال مقالات و تعداد مقالاتی ارسالی به هفتمین همایش گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه پیام نور استان قم گزارشی ارائه داد..

همچنین در ادامه با حضور اساتی از سخنرانان و کتابداران کتابخانه دانشگاه پیام نور استان قم تقدیر به عمل آمد.