ارائه چهارچوب معنایی برای یکپارچه سازی اشیای محتوایی وبی در کنفرانس دابلین کور 2019

 به گزارش لیزنا، الهه حسینی با اعلام این خبر بیان کرد: کنفرانس دابلین کور به طور سالانه به میزبانی کشورهای مختلف، برگزار می شود که در سال 2019 به میزبانی کره جنوبی در شهر سئول برگزار خواهد شد.

 وی گفت: در میان بخش های مختلف کنفرانس بخشی تحت عنوان انجمن دکتری (doctoral forum) چندماه قبل اعلام فراخوان داده بود. خلاصه ای از سه فصل تزم را ارسال کردم و  کمیته داوران کنفرانس، بررسی و آن را تأیید کردند. از این رو، برای ارائه حضوری به کنفرانس دعوت شدم تا در بخش رقابت دکتری که در روز 26سپتامبر 2019 (4 مهر 1398) در کتابخانه ملی کره جنوبی از ساعت 8:30-12:30 برگزار می شود، شرکت کنم و به طور شفاهی در حضور  پنل داوران و سایر دانشجویانی که تز آن ها در این رقابت مورد پذیرش واقع شده، ارائه شفاهی داشته باشم.

حسینی افزود: عنوان تز من «ارائه چهارچوب معنایی برای یکپارچه سازی اشیای محتوایی وبی: رویکرد داده های پیوندی در بافت پزشکی» است که به راهنمایی دکتر امیر غائبی و مشاوره دکتر رؤیا برادر در دست تدوین است. خلاصه ای از این سه فصل برای شرکت در رقابت دکتری دابلین کور را ارسال کردم و بعد از چند ماه ایمیلی دریافت کردم که کمیته داوران تز شما را شایسته تایید دانستند و با اعلام پذیرش توسط آن ها،  از شما برای ارائه شفاهی تز خود و تعامل در گفتگوی علمی انجمن دکتری در کنفرانس دعوت می شود.

الهه حسینی گفت: هدف آن ها از برگزاری این بخش، گردآوری دانشجویانی از سراسردنیاست که در محورهای کنفرانس در حال مطالعه و فعالیت در تزهای دکتری خود هستند  تا در یک گفتگوی علمی و تعاملی، از نظرات و تجربیات یکدیگر در تکمیل تزهای برگزیده شده، بهره ببرند. در پایان بر اساس مشارکت در این تعامل و امتیازدهی اعضای محترم پنل، به سه نفر جایزه اهدا خواهد شد.