کد خبر: 40156
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 شهریور 1398 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

با انتشار شماره هشتم؛

«آی بولتن» یک‌ساله شد

منبع : لیزنا
شماره هشتم دوماهنامه «آی‌بولتن» که مصادف با انتشار یک سالۀ این نشریه انگلیسی زبان در حوزۀ كتاب،‌ كتابداری و اطلاع رسانی ایران است، منتشر شد.
«آی بولتن» یک‌ساله شد

 به گزارش لیزنا، مسئول كمیته روابط بین الملل انجمن كتابداری و اطلاع رسانی ایران، با اعلام این خبر گفت: ‌آی‌بولتن نام خبرنامه انگلیسی زبان انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران است که حاصل همكاری مشترك كمیته روابط بین‌الملل انجمن كتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و اداره‌كل ارتباطات بین‌الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است و به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود.

وی همچنین افزود: همزمان با یکسالگی آی‌بولتن، آرشیو یک‌سالۀ این نشریه در قالب یک کتاب نیز منتشر و برای کتابخانه‌ها و مراکز آرشیوی ملی و بین‌المللی ارسال شده است.

آی بولتن هشتم به صورت الكترونیكی در نشانی www.ibulletin.info/?page_id=1204  در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در نسخه الكترونیكی آن علاوه‌بر متن كامل خبرها مطالب بیشتر به‌صورت چندرسانه‌ای به مطالب افزوده می‌شود.

هیأت تحریریه آی بولتن افراد علاقه‌مند و داوطلبی هستند که اسامی آنها در این نشانی قابل دسترس است. مدیرمسئول آی‌بولتن، دکتر فریبرز خسروی و سردبیران آن دکتر صالح زمانی و فاطمه پازوکی هستند.

علاقمندان برای همکاری با این نشریه می توانند از طریق رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه کنند.

برچسب ها :
کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1398/06/23 - 11:42
0
0
باعرض تبریک و تشکر از همه دست اندرکاران نشریه. موفق باشید .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: