کد خبر: 40405
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 آبان 1398 - 14:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانی علمی

ابعاد اخلاقی بحران تکرارپذیری در یافته‌های علمی

منبع : ایرانداک
هفتمین سخنرانی از سلسله نشست‌های اخلاق در علم و فناوری با عنوان «ابعاد اخلاقی بحران تکرارپذیری در یافته‌های علمی» در ایرانداک برگزار می‌‌شود.
ابعاد اخلاقی بحران تکرارپذیری در یافته‌های علمی

 به گزارش لیزنا، هفتمین سخنرانی از سلسله نشست‌های اخلاق در علم و فناوری با عنوان «ابعاد اخلاقی بحران تکرارپذیری در یافته‌های علمی» با سخنرانی دکتر هادی صمدی،‌ استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، در ایرانداک برگزار می‌‌شود.

پنلیست این سخنرانی دکتر منصور وصالی، استادیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و مدیر پنل دکتر علیرضا ثقه‌الاسلامی، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) خواهد بود و در آن به بحران تکرارپذیری و علت‌های تبیین آن، وجوه اخلاقی این بحران، و ارتباط این بحران با سیاست‌گذاری‌های کلان علمی پرداخته خواهد شد.

این سخنرانی دوشنبه 27 آبان 1398 از ساعت 14 تا 16 در تالار سخن ایرانداک برگزار خواهد ‌شد و حضور در سخنرانی‌ها برای همگان آزاد و رایگان است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: