کد خبر: 40443
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 آذر 1398 - 10:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

چهارمین فراخوان انتخاب پژوهشگر و دانشجوی برتر علم اطلاعات و دانش شناسی استان قم

منبع : روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان قم
چهارمین فراخوان انتخاب پژوهشگر و دانشجوی برتر علم اطلاعات و دانش شناسی استان قم به مناسبت هفته پژوهش اعلام شد.
چهارمین فراخوان انتخاب پژوهشگر و دانشجوی برتر علم اطلاعات و دانش شناسی استان قم

به گزارش لیزنا، چهارمین فراخوان انتخاب پژوهشگر و دانشجوی برتر علم اطلاعات و دانش شناسی استان قم به مناسبت هفته پژوهش اعلام شد.

 بدینوسیله از تمام دانشجویان، کتابداران و پژوهشگران علم اطلاعات و دانش ­شناسی استان قم دعوت می­شود، حداکثر تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۸، فرم‌­های مربوطه را تکمیل و به رایانه انجمن به نشانی (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) به همراه مستندات خود ارسال کنند.

توجه شود که دوره زمانی فعالیت­‌های پژوهشی پژوهشگران و دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌­شناسی ۳ سال منتهی به آذر ماه جاری (از ابتدای سال ۹۶ تا آذر ۹۸) است. بنابراین باید در متن کلیه آثار و فعالیت­‌ها، تاریخ چاپ فعالیت مشخص شده باشد (مقالاتی که پذیریش گرفته‌اند و در نوبت چاپ می‌باشند، مورد قبول نیست).

 لازم به ذکر است که دانشجویان محترم علم اطلاعات و دانش‌­شناسی فرم مربوط به دانشجوی برتر را تکمیل و کارمندان، کتابداران و فارغ‌­التحصیلان نیز فرم مربوط به پژوهشگر برتر را تکمیل کنند. متقضایان مدارک و مستندات خود را بر اساس اظهارات در فرم ارسال فرمایید. در ارسال مستندات دقت شود که مستندات هر بخش در پوشه‌ای جداگانه که نام آن متناظر با بخش فرم‌های ثبت نام است، تنظیم و سپس ارسال گردد.

 از برگزیدگان طی مراسمی که در هفته پژوهش از سوی انجمن کتابداری و اطلاع‌­رسانی استان قم در دانشگاه قم برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

 نکته مهم: دانشجویان و پژوهشگرانی که در سال پیش مفتخر به کسب رتبه شده‌اند در این فراخوان تنها می‌توانند فعالیت‌های پژوهشی مربوط به سال اخیر (آذر ۹۷ الی آذر ۹۸) را ارسال کنند. همچنین در ارسال مستندات به تاریخ و دوره زمانی ذکر شده در این فراخوان دقت فرمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: