کد خبر: 40479
تاریخ انتشار: شنبه, 09 آذر 1398 - 13:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

به مناسبت هفته  پژوهش 1398

فراخوان انجمن کتابداری شاخه فارس برای انتخاب پژوهشگران برگزیده علم اطلاعات

منبع : لیزنا
انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران-شاخه فارس به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برگزیده حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان تقدیر می کند.
فراخوان انجمن کتابداری شاخه فارس برای انتخاب پژوهشگران برگزیده علم اطلاعات

 

 به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: علاقمندان می‌توانند به وبگاه انجمن به آدرس   ilisafars.ir    مراجعه و نسبت به تکمیل "فرم ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی جهت انتخاب پژوهشگر برگزیده" اقدام کنند.

فعالیت هایی شامل سوابق و مستندات پژوهشی یک سال گذشته  ( آبان 1397 تا پایان آبان 1398) در قالب مقاله، کتاب، سخنرانی، کارگاه آموزشی، شرکت در همایش ها، فعالیتهای اجرایی مؤثر در کتابخانه یا محل کارو ... با به رایانامه این انجمن به آدرس    این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    ارسال نمایند.

حداکثر مهلت ارسال آثار 17 آذرماه 1398  تعیین شده است.

 از پژوهشگران برگزیده در 4 سطح اعضاء هیئت علمی، شاغلین تحقیقاتی (کتابداران)، دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نشست تخصصی که به مناسبت هفته پژوهش  توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران-شاخه فارس برگزار می شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: