دوازدهمین مجمع عمومی سالانه اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا)

به گزارش لیزنا، در راستاي برگزاري دوازدهمین مجمع عمومي و انتخابات اتحاديه انجمن‌هاي علمي‌ـ دانشجويي علم اطلاعات و دانش‌شناسی ايران (ادكا)، به اطلاع كليه دانشجويان فعال و اعضاي انجمن‌هاي علمي‌ـ دانشجويي اين رشته مي‌رساند كه اين مجمع روز سه شنبه، 26 آذر ماه 1398 از ساعت 9 الی 14 برگزار خواهد شد. در اين راستا از كليه دانشجویان خواهشمند است جهت شركت در اين مجمع مدارک لازم را به آدرس پست الکترونیکی ادکا به نشانی uilisa2020@gmail.com ارسال نموده  و حضور خود را در اين مجمع اعلام نمایند. با توجه به مصوبه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هر انجمن علمی دانشجویی فقط یک نفر آن هم یکی از اعضای شورای مرکزی انجمن علمی دانشجویی می تواند در انتخابات با تاییدیه معاون یا مدیر فرهنگی دانشگاه خود شرکت کند. لازم به ذکر است کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب جهت شرکت در مجمع عمومی توسط دانشگاه مربوطه و از جانب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تامین خواهد شد، برای دوستانی که از شهرستان تشریف می‌آورند نیز اسکان در نظر گرفته شده است. لذا خواهشمند است تا تاریخ 20 آذر ماه 1398 معرفی نامه خود را به رایانامه ادکا ارسال دارید.

جهت شركت در مجمع عمومي داشتن معرفي‌نامه و كارت دانشجويي در روز برگزاري مجمع ضروري است.

 لازم به تاکید است که معرفي نامه باید توسط مدیر فرهنگی یا معاون فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه امضا و مهر شده باشد.

  معرفی‌نامه باید تا روز 23 آذر 1398 به همراه رزومه اجرایی و پژوهشی و عکس 4*3 دانشجو به آدرس ایمیل   uilisa202@gmail.com ارسال شود.

 جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09198298046 تماس حاصل فرمایید.

  فرم معرفی شرکت در مجمع را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 بر اين اساس از كليه دانشجويان و اساتيد گرامي خواهشمند است، در زمينه اطلاع‌رساني اين رخداد بزرگ حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ايران، ما را ياري نموده و زمان برگزاري مجمع را به اعضاي انجمن‌هاي علمي و فعالان رشته در هر یک از دانشگاه‌های کشور اطلاع‌رسانی نمایند.

 لازم به ذكر است تمامي دانشگاه‌ها اعم از دولتي، پيام‌نور و هم‌چنين دانشجويان و اعضاي انجمن‌هاي علمي دانشجويي كتابداري پزشكي مي‌‌توانند در اين مجمع حضور يابند.

 دوازدهمین مجمع عمومی سالانه اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) سه شنبه 26 آذر ماه 1398 ساعت 9 تا 14، به نشانی  تهران، ولنجک،میدان شهید شهریاری، دانشگاه شهید بهشتی، تالار دانشکده اقتصاد برگزار می شود.