فراخوان همکاری دانشگاه علامه‌طباطبائی برای دوره‌های مهارت افزایی در علم اطلاعات

 به گزارش لیزنا، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در راستای ارتقای سطح آموزشی و ارتباط با صنعت برای دانشجویان اقدام به راه اندازی دوره های مهارت افزایی کرده است.

دکتر عصمت مومنی، عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی در این رابطه به لیزنا گفت: پیرو چنین فعالیت بسیار ارزنده گروه علم اطلاعات و دانش شناسی علامه طباطبائی اقدام به استفاده از توانمندی های دانشجویان دکتری از دیگر دانشگاه ها نموده و از این ظرفیت استفاده کرده است.

وی افزود:  لذا از دانشجویان دکتری که علاقه، سابقه تدریس و توانایی برگزاری دوره های مهارت افزایی دارند دعوت به همکاری می نماییم تا با تدریس مهارتهایشان به کتابداران فردای این مرز و بوم ما را در جهت تحقق این مهم یاری رسانده و مهارت تدریس و فن بیان خود را نیز ارتقا بخشند. 

عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در واقع من قصد دارم آموخته های دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی نه تنها در کتابخانه ها بلکه در سازمان های دیگر مورد استفاده قرار گیرد تا در مراکز گوناگون ظرفیت های بالای این رشته شناسانده و جایابی شود و با بستر سازی چنین فعالیت هایی امیدوارم توانایی های دانشجویان این رشته روزآمد گردد تا بهتر بتوانند در مراکز دیگر سودمندی و اثربخشی این رشته را بشناسانند.

مومنی بیان کرد: انشاالله یکبار دیگر شاهد رشد کمی و کیفی از سوی استقبال دانشجویان دکتری و همچنین استقبال دانشجویان این رشته از سراسر دانشگاه های تهران باشیم.

یادآوری می‌شود از سوی دانشگاه علامه طباطبایی برای مدرسین دوره گواهی تدریس صادر خواهد شد. 

علاقه مندان می توانند تا تاریخ 15/10/1398 رزومه خود را به آدرس mosalman.tahereh@gmail.com  ارسال نمایند.