مهلت ارسال چکیده به همایش مبانی نظری کتابداری تمدید شد

دکتر حبیب الله عظیمی، دبیر اجرایی همایش «مبانی نظری و فلسفه علم کتابداری و اطلاع‌ رسانی»، در گفتگو با خبرنگار لیزنا بیان کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه تا اول مهر ماه تمدید شده است.

وی افزود: تا کنون بیش از 100 عنوان چکیده مقاله توسط دبیرخانه دریافت شده است اما به دلیل درخواست و اعلام علاقه مندی پژوهشگران به شرکت در همایش، این مهلت تا اول مهرماه تمدید شد.

وی افزود: در جلسه نهادهای برگزارکننده این همایش، تاریخ نهایی برگزاری همایش ملی «مبانی نظری و فلسفه علم کتابداری و اطلاع رسانی» 22 آبان 1390 تعیین شد و همایش بین ‌المللی نیز اردیبهشت ماه 1391 در تهران برگزار خواهد گردید.

گفتنی است، موضوعات «هویت کتابداری و اطلاع رسانی»، «نظریه‌پردازی در کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی و فلسفه اطلاعات»، «کتابداری و اطلاع رسانی و کثرت گرایی روش شناختی»، «فرانظریه‌ها در کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «اخلاق اطلاعات، چالش‌های موجود در کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «طبقه‌بندی علوم و کتابداری و اطلاع‌رسانی» 8 محور اصلی همایش مذکور را تشکیل می دهند.

این همایش توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری دانشکده کتابداری دانشگاه تهران و انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار می شود.

ارسال چکیده مقالات از طریق پست الکترونیکی lis-philosophy@nlai.ir و یا آدرس پستی، تهران: بزرگراه حقانی بعد از ایستگاه مترو بلوار کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر است.

خبرنگار: خدیجه عروجی