اظهار رضايت نمايندگان نهادهاي شهري از فضاي نمايشگاه كتاب تهران
به گزارش پایگاه کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ايبنا، حسين صفري گفت: به منظور ايمني بيشتر و امكان ارائه خدمات‌دهي و مسيردهي، اين بازديد توسط نمايندگان نهادهاي شهري انجام شد. در اين بازديد ميداني، نقشه‌هاي اصلي نمايشگاه به نمايندگان نهادهای شهری ارایه شد و این نمایندگان از نقشه‌های نمایشگاه کتاب استقبال و اظهار رضايت كردند.

مدير كميته اجرايي بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران همچنين تصريح كرد: براي جابجايي سالن‌هاي مختلف نمايشگاه پيش‌بيني لازم را انجام داده‌ايم و وسايل ايمني مورد توجه قرار گرفته؛ اما همواره از مشاوره اين نهادها بهره‌مند شده و نظرات كارشناسي ايشان را اعمال مي‌كنيم تا ضريب ايمني نمایشگاه افزايش يابد.

صفري افزود: در صحن اصلي، بخشي به شكل كارگاهي است كه به طور كامل از فضاي نمايشگاه كتاب جدا شده و از سمت ايستگاه متروي مصلي نيز به سمت شبستان، سالن‌هاي بخش‌هاي مختلف در نظر گرفته شده اند.

به گفته صفري زيرزمين سالن شبستان كه ناشران عمومي در آن مستقرند، به كميته فعاليت‌هاي جنبي اختصاص يافته است و بخش ريالي ناشران خارجي نيز در سمت جنوبي مصلاي امام خميني (ره)مستقر خواهد شد.