نمایشگاه یاد یار مهربان به تعویق افتاد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از خبرگزاری مهر ،همایون امیرزاده مدیرکل ارشاد استان هرمزگان در این باره گفت: قرار بود این نمایشگاه از امروز در بندرعباس آغاز به کار کند و تا 28 ماه ادامه یابد اما به دلیل شرایط نامساعد و گرم آب و هوایی، به تاخیر افتاد.

وی همچنین آماده نبودن محل دائمی نمایشگاه‌های استان هرمزگان را دلیل دیگری برای به تعویق افتادن این نمایشگاه سراسری برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا اوایل پائیز این محل آماده بهره‌برداری شود.

امیرزاده با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه سراسری یاد یار مهربان افزود: با توجه به حضور ناشرانی از سراسر کشور و اینکه معلمان و مسئولان تمامی 3700 مدرسه و واحد آموزشی استان، بازدیدکنندگان اصلی این نمایشگاه و خریداران عمده کتاب‌های درسی آن هستند، تصمیم بر این شد تا نمایشگاه در آبان ماه که به لحاظ آب و هوایی شرایط مناسبی در بندرعباس برقرار است، برگزار شود.

مدیرکل ارشاد استان هرمزگان از دستور ویژه استاندار برای افزایش اعتبار ریالی لازم برای برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان خبر داد و گفت: اعتبار اولیه برای برگزاری نمایشگاه 750 میلیون تومان بود که دستور افزایش آن تا سقف 50 درصد داده شده و امیدواریم این نمایشگاه سراسری را آبان ماه امسال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار کنیم.

به گفته این مقام مسئول هرمزگان بعد از تهران، اصفهان، فارس و قم، پنجمین استانی است که میزبان نمایشگاه سراسری یاد یار مهربان خواهد بود.