کد خبر: 42179
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 شهریور 1399 - 10:45

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذر خبر داد؛

کتاب‌های موردنیاز جانبازان و معلولان برای آنها ارسال می‌‌شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذر از اجرای طرحی برای ارسال کتاب‌های موردنظر جانبازان و معلولان شهرستان به درب منازل آنان در ایام شیوع بیماری کرونا خبر داد.
کتاب‌های موردنیاز جانبازان و معلولان برای آنها ارسال می‌‌شود

به گزارش لیزنا، ولی‌الله حفیظی در این خصوص گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در نظر دارد کتاب‌های درخواستی ایثارگران، معلولان و جانبازان  برای آنان ارسال کند.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا در استان همه‌گیر شده، همکاران کتابدار در یک اقدام ارزشمند و به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان عزیز، سفارش‌های کتاب‌ آنان را در بسته‌های کاملاً بهداشتی و استریل‌شده درب منزل تحویل می‌دهند.

حفیظی تصریح کرد: در این طرح، ایثارگران، معلولان و جانبازان عزیز با ثبت تلفنی درخواست خود، منابع مدنظرشان را به بدوم نیاز به مراجعه حضوری دریافت می‌کنند.

وی اجرای این طرح را در راستای ترویج هرچه بیشتر کتابخوانی در ایام شیوع کرونا دانست و بیان داشت: این طرح سبب می‌شود عزیزانی که مشکلات جسمی‌ دارند، دغدغه حضور در کتابخانه و استفاده از منابع آن را نداشته باشند و به راحتی کتاب‌هایشان را در خانه تحویل بگیرند و بخشی از فرصت‌های فراغت خود را به مطالعه اختصاص دهند.