حضور انتشارات بين‌المللي الهدي در نمايشگاه تونس

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ایبنا، بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي تونس در قصر الکرم تونس برگزار و با استقبال بازديدكنندگان مواجه شده است و بيش از 250 هزار نفر در روزهاي نخست، از نمايشگاه بين‌المللي کتاب تونس ديدن كرده‌اند.


شرکت‌کنندگان در اين نمايشگاه از کشورهايي همچون مصر، عربستان، اردن، امارات، الجزاير، كويت، مراكش، يمن، عمان، سوريه، فلسطين، قطر، لبنان، ليبي، موريتاني، اسپانيا، پرتغال، آلمان، اتريش، آمريكا، ايتاليا، بلژيك، چك، كانادا، سوييس، هلند و ... هستند.

به گفته مدير روابط عمومي انتشارات الهدي، در اين نمايشگاه کتاب‌هاي ديني بيشترين عرضه را در بين حوزه‌هاي مختلف داشته است. انتشارات بين‌المللي الهدي نيز با ارايه کتاب‌هاي بين‌الملل در حوزه‌هاي مختلف همچون گذشته در اين نمايشگاه حضور داشته است. نمايشگاه بين‌المللي تونس كه 4 ارديبهشت ماه آغاز به كار كرده، تا 12 ماه جاري داير است.

انتشارات بين‌المللي الهدي در سال ۱۳۶۳ با هدف گسترش همکاري‌هاي بين‌المللي بين جمهوري اسلامي ايران و ساير کشورهاي جهان در عرصه کتاب و ساير محصولات فرهنگي تاسيس شد. اين موسسه طي فعاليت خود با بهره‌گيري از نظرات متخصصان و کارشناسان چاپ و نشر توانسته است به موفقيت‌ها و دستاوردهاي قابل توجهي دست يابد.

اين موسسه تا کنون کتاب‌هاي بسياري با موضوع‌هايي نظير دين، ادبيات، فلسفه، حقوق، تاريخ، جاذبه‌هاي گردشگري، هنر و... به زبان‌هاي مختلف ترجمه و منتشر کرده و با بهره‌گيري از شبکه نمايندگي‌هاي خود در کشورهاي مختلف جهان اين آثار را به مخاطبان خود عرضه كرده است.