مسیرهای ورودی به نمایشگاه کتاب تهران اعلام شدند

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از وب سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، سیداحمد موسوی به ستادخبری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی‌کتاب تهران، گفت: در‌های شماره یک، دو،سه (پایانه تاکسیرانی) و در شماره چهار (پایانه اتوبوسرانی) و همچنین ایستگاه متروی شهید بهشتی در جنوب مصلای امام خمینی(ره)، نزدیکترین مسیر به سالن‌ ناشران عمومی، ناشران دانشگاهی و بخش ریالی و ارزی ناشران خارجی (لاتین و عرب) به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: درهای شماره 17، 18و 19 و ایستگاه متروی مصلای امام خمینی(ره) در شمال مصلا، نزدیکترین مسیر به سالن‌های ناشران آموزشی، ناشران کودک و نوجوان، سالن سازمان‌ها و نهادها و سالن سرگرمی کودک و نوجوان هستند.

 به گفته موسوی، در شماره 12 در شرق مصلا از خیابان‌ شهید قنبرزاده، روبروی خیابان خرمشهر، نزدیکترین مسیر ورود به سالن ناشران عمومی، دانشگاهی و همچنین ناشران خارجی در بخش ارزی نمایشگاه هستند.

مدیر کمیته رفاهی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصریح کرد: درهای شماره 14، 15 و 16 در خیابان شهید قنبرزاده نیز مسیرهای منتهی به سالن‌های ناشران دانشگاهی و کودک و نوجوان هستند.