تعرفه‌ي اشتراك وايمكس ايرانسل كاهش يافت

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)به نقل از ایسنا، روابط عمومي ايرانسل‌ با اعلام این خیر گفت: در كنار كاهش هزينه اشتراك ماهيانه وايمكس ايرانسل، متقاضيان استفاده از اين سرويس با طرح تعرفه اعتباري مي‌توانند با انتخاب هر يك از طرح‌هاي تعرفه با سرعت‌هاي 128 و 256 كيلوبيت بر ثانيه و عقد قرارداد شش ماهه،‌ از 25 درصد تخفيف و متقاضيان پهناي باند 512 كيلوبيت بر ثانيه با اشتراك شش ماهه از 17 درصد تخفيف در هزينه اشتراك ماهيانه خود بهره‌مند شوند.

بر اين اساس، هزينه آبونمان سرويس وايمكس ايرانسل با سرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه با ترافيك ماهيانه سه گيگابايت از 15 هزار تومان به 12 هزار تومان در ماه كاهش پيدا كرده است. هم‌چنين در صورت اشتراك شش ماهه، هزينه اشتراك اين سرويس به ماهيانه 9 هزار تومان كاهش مي‌يابد.

بنا بر اعلام هزينه آبونمان سرويس وايمكس با همين سرعت و ترافيك نامحدود در اشتراك شش ماهه با 66 هزار تومان تخفيف از ماهيانه 44 هزار تومان به 33 هزار تومان كاهش مي‌يابد.

آبونمان استفاده از وايمكس ايرانسل با سرعت 256 كيلوبيت بر ثانيه با سه گيگابايت ترافيك ماهيانه هم از 29 هزار تومان به 15 هزار تومان كاهش پيدا كرده،‌ ضمن آن كه اين آبونمان براي اشتراك شش ماهه به ماهيانه 11 هزار و 250 تومان مي‌رسد.

هزينه اشتراك اين پهناي باند با ترافيك نامحدود از ماهيانه 85 هزار تومان به 48 هزار تومان كاهش پيدا كرده و متقاضيان مي‌توانند با اشتراك شش ماهه، هزينه آبونمان اين سرويس را با 72 هزار تومان كاهش، به ماهيانه 36 هزار تومان برسانند.

آبونمان وايمكس ايرانسل با پهناي باند 512 كيلوبيت بر ثانيه و چهار گيگابايت ترافيك ماهيانه نيز از 35 هزار تومان به 20 هزار تومان كاهش پيدا كرده است و كاربران درصورت انتخاب اشتراك شش ماهه مي‌توانند آبونمان سرويس خود را به ماهيانه 16 هزار و 600 تومان كاهش دهند.

اشتراك اين پهناي باند با ترافيك نامحدود نيز از ماهيانه 120 هزار تومان به 59 هزار تومان كاهش پيدا كرده و در صورت انتخاب اشتراك شش ماهه، اين هزينه با 60 هزار و 180 تومان تخفيف به ماهيانه 48 هزار و 970 تومان مي‌رسد.

بر اساس اين گزارش از سوي ديگر، تعرفه استفاده از وايمكس ايرانسل با سرعت يك مگابايت بر ثانيه از ماهيانه 200 هزار تومان به 79 هزار تومان كاهش پيدا كرده و تعرفه اشتراك ماهيانه اين سرويس با پهناي باند دو مگابايت بر ثانيه هم از 360 هزار تومان به 125 هزار تومان رسيده است.

بنا بر اعلام در طول تابستان سال جاري‌ كاربران اعتباري وايمكس ايرانسل مي‌توانند با انتخاب هر يك از طرح‌هاي تعرفه نامحدود با سرعت‌هاي 128، 256 و 512 كيلوبيت بر ثانيه با اشتراك شش ماهه، از مودم داخلي رايگان بهره‌مند شده و در صورت تمايل به انتخاب انواع ديگر مودم‌هاي وايمكس ايرانسل شامل مودم فضاي باز و يا مودم داخلي با امكانات Wi-Fi معادل قيمت يك مودم داخلي، از تخفيف استفاده كرده و با پرداخت هزينه مشخص شده، مودم مورد نظر خود را تهيه كنند