کد خبر: 43119
تاریخ انتشار: شنبه, 04 بهمن 1399 - 08:51

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

انتشار فراخوان داستان کوتاه با موضوع زندگی و شخصیت شهید حسن باقری

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
اولین فراخوان داستان کوتاه با موضوع زندگی و شخصیت شهید حسن باقری به همت موسسه شهید حسن باقری و با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شد.
انتشار فراخوان داستان کوتاه با موضوع زندگی و شخصیت شهید حسن باقری

به گزارش لیزنا، اولین فراخوان داستان کوتاه با موضوع زندگی و شخصیت شهید حسن باقری به همت موسسه شهید حسن باقری و با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شد.

این مسابقه با موضوع داستان و روایت داستانی با الهام از ویژگی های شخصیتی و نقش شهید حسن باقری در دوران دفاع مقدس، با محوریت کتاب سه جلدی «روایت زندگی شهید حسن باقری» نوشته سعید علامیان برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند این کتاب را از طریق کتابخانه های عمومی سراسر کشور و نیز فروشگاه اپلیکیشن طاقچه تهیه کنند.

مهلت ارسال آثار از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۹ تا پایان فرودین ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقه مندان برای ثبت نام و ارسال اثر می توانند از طریق پایگاه اینترنتی سماک به نشانی www.samakpl.ir اقدام کنند. متن های ارسالی باید دارای ویژگی ها و عناصر داستان از جمله روایت، شخصیت و فضاسازی بوده و بین ۲ الی ۵ هزار کلمه باشد. لازم به ذکر است آثار ارسالی نباید پیش از این، منتشر شده باشد.

آیین اختتامیه این مسابقه در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و طی آن به نفرات اول تا پنجم ضمن تقدیم لوح سپاس، به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۲۵ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال، ۱۵ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین آثار برگزیده این مسابقه در قالب یک مجموعه داستان منتشر خواهد شد.