دومین کنفرانس بین المللی IC4E در سال 2011

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)،  دومین کنفرانس بین المللی IC4E، 7-9 ژانویه در سال 2011  (17 – 19 دی 1389) در بمبئی هند برگزار خواهد شد.

IC4E یک انجمن بین المللی برای تحقیقات جدید تکنولوژی در4 زمینه آموزش الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، مدیریت الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی است. هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه توصیه های اساسی و جدید در 4 زمینه الکترونیکی مذکور است. و  نیز رابطه بین پژوهشگران و متخصصانی که در حوزه های مختلف مرتبط در حال فعالیت هستند، پرورانده شوند تا با علایقی مشترک، تکنیک های مرتبط با آموزش الکترونیکی،تجارت الکترونیکی، مدیریت الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی بهبود یابد. به همین دلیل از متخصصان بسیاری در زمینه های صنعتی و علمی برای شرکت در این کنفرانس دعوت به عمل آمده است.

تمام تقاضاهای رسیده داوری خواهند شد و بر اساس اصالت پژوهش، روش تحقیق، عمق و محتوا، درستی، ربط با موضوع ارائه شده، و قابلیت خوانایی ارزیابی می شوند. و بر طبق شایستگی فنی، نتیجه، قابلیت کاربرد و اینکه چقدر یک برنامه فنی متوازن و منسجم را نتیجه می دهد، انتخاب می شوند.

 آخرین مهلت برای ارسال مقالات 20 آگوست 2010 (29 مرداد 1389) خواهد بود.

تمامی مقالات ثبت نام شده در خبرنامه همایش  منتشر می شوند و در نهایت گزینشی از بهترین مقالات برای چاپ در نشریه ای اصلی دعوت خواهند شد.

سوالات و مسائل خود را می توانید به آدرس ایمیل  ic4e@vip.163.com ارسال نمایید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کنید.