کد خبر: 43648
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 - 14:07

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در کتابخانه‌های عمومی قزوین

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین از ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در کتابخانه‌های عمومی قزوین

به گزارش لیزنا، فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین از ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت‌گرفته از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تجهیز کتابخانه‌های کشور به وای فای رایگان، صد در صد کتابخانه عمومی استان قزوین در سال ۱۴۰۰ به وای‌فای رایگان مجهز شده اند.

محمدبیگی گفت: در این راستا تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساختی در کتابخانه های عمومی استان فراهم و سپس امکان استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی در راستای تسهیل دسترسی به منابع اطلاعاتی و پژوهشی میسر شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین افزود: این خدمت با هدف استانداردسازی کتابخانه‌های عمومی استان و تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی صورت‌گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین همچنین از حمایت شرکت مخابرات استان قزوین به دلیل تأمین زیرساخت مطلوب برای اجرای موفق این طرح، قدردانی کرد و گفت: امید است با حمایت های بیشتر شرکت مخابرات استان بتوانیم همواره شاهد گسترش و ارتقای این خدمت در استان باشیم. 

شایان‌ ذکر است، دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی و خدمات مرجع مجازی نیز پیش تر در کتابخانه‌های عمومی منتخب استان قزوین فراهم‌ شده بود.