دو مرکز فرهنگی جدید کانون پرورش در استان مازندران ساخته می شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی کانون، قاسم عزیززاده گرجی مدیر کانون استان مازندران از تحقق 3 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این دو مرکز در هفته‌ی دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت طی جلسه‌ای که در شهرستان فریدونکنار برگزار شد اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای تکمیل احداث مرکز کانون پرورش فکری در این شهرستان اختصاص یافت.
وی ادامه داد: ساخت مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فریدونکناردر مساحتی بیش از 650 مترمربع از ماه‌ها پیش آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 35 درصد روبه رو است .
گرجی اخذ کامل اعتبار پروژه مرکز کانون پرورش فکری را در تسریع بنا موثر دانست و عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مرکز کانون پرورش فکری فریدونکنار به بهره‌برداری برسد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران یادآور شد: اعتبار 1 میلیارد و 800 میلیون ریالی ساخت مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان محمودآباد نیز در هفته دولت اخذ شد.
عزیززاده‌ گرجی افزود: مرکز کانون پرورش فکری محمودآباد در مساحتی برابر 600 مترمربع، شامل کتابخانه، واحدهای تخصصی، سالن نقاشی و اجتماعات احداث می‌شود.