سامانه پيام کوتاه کانون پرورش مازندران راه اندازی شد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومي کانون، قاسم عزيز زاده گرجي با اشاره به اين‌که اين سامانه مورد دبير خانه جشنواره قصه گويي رضوي براي اطلاع رساني  به قصه‌گويان جشنواره استفاده شده است، بیان کرد:  علاوه بر ارسال فراخوان به 800 مرکز فرهنگي وهنري کانون پرورش فکري کودکان ونوجوانان سراسر کشور در رابطه با جشنواره قصه گويي رضوي، براي تمام قصه گويان کشور در استان‌ها پيامک اطلاعاتي مرتبط با فراخوان جشنواره ارسال شد.

وي دررابطه با راه‌اندازي اين سيستم گفت: با توجه به پيشرفت فنآوري وتسريع در ارايه اطلاعات به مخاطبان توانستيم به يکي از اهداف فرهنگي خود که به روز رساني اطلاعات اعضا ومربيان است دست يابيم.

گرجي افزود: اهميت هم گام شدن با تکنولوژي نوين، زماني براي کاربران مشخص مي شود که بتوانند  در کوتاه ترين مدت ممکن به اطلاعات دسترسي پيدا کنند و بازخوردي مثبت در مقابل اين اطلاعات از خود نشان دهند.

وي در عين حال راه اندازي اين سامانه را براي مراکز فرهنگي وهنري کانون  اميدوار کننده دانست و يادآور شد: مي توان از طريق تکنولوژي پيشرفته روز دنيا در زمان کمتري به اهداف بلند مدت اين نهاد فرهنگي دست يافت.

مدير کانون استان مازندران در عين حال تصریح کرد: تمامي مراکز کانون اين استان تحت پوشش پيامک‌هاي اين سامانه قرار گرفته است.