کد خبر: 44139
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1400 - 12:50

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

در آیین اختتامیه این جشنواره صورت گرفت؛

معرفی و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
در مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، از ایده‌‌های برتر گروهی و انفرادی نخستین جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد تقدیر شد.
معرفی و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد

به گزارش لیزنا، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ایده‌های برتر کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد با حضور رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، هیأت داوران و نفرات برگزیده جشنواره در کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در این جلسه با قدردانی از حضور مطلوب همکاران خود در نخستین دوره جشنواره ایده‌های برتر گفت: این جشنواره با هدف بهره‌مندی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و عملیاتی همکاران در راستای جذب بیشتر عضو به کتابخانه ها و انس بیشتر اعضای کتابخانه‌ها برگزار شد و در طول مهلت یک‌ماهه جشنواره، 37 ایده به صورت فردی و گروهی به دبیرخانه آن ارسال شد.

وی افزود: در پایان زمان شرکت در جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد، هیأت داوران این جشنواره 6 ایده را به عنوان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر در بخش انفرادی و گروهی معرفی کردند که در این جلسه از آنان تقدیر خواهد شد.

دوست فاطمی‌ها گفت: کرونا با وجود همه تلخی‌ها و مشکلاتی که داشت و عزیزان زیای را از ما گرفت، درس‌های بسیاری نیز به ما داد و سبب شد ایده‌ها و طرح‌‌های جدیدی برای پیشبرد امور خلق شود.

وی همچنین از دبیر و اعضای هیأت داوران جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد که با دقت و حساسیت ویژه‌ای تمامی طرح‌ها را بررسی و نفرات برتر را معرفی کردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد شاهد حضور جمع بیشتری از همکاران به همراه ایده‌های عملیاتی و ارزشمند دیگری در دوره‌های بعدی جشنواره باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم، مهدی آرایی، از اساتید و داوران برجسته قصه‌گویی کشور و استان به نمایندگی از هیأت داوران جشنواره، بیانیه پایانی داوران را قرائت و برگزیدگان جشنواره را معرفی کرد.

براین اساس، ایده مشترک هنگامه الوندی و طاهره‌ حاجی‌حسینی، کتابداران کتابخانه مرکزی یزد به عنوان ایده برتر گروهی معرفی شد و در بخش انفرادی نیز کبری ستار، مسئول کتابخانه شهید شفیعی ابرکوه؛ غلامرضا ابراهیمی، مسئول کتابخانه امام علی یزد(ع) و محمد رضایی، کارشناس اداره کل کتابخانه‌های استان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

هیأت داوران این جشنواره همچنین ایده فاطمه محمودی، کتابدار کتابخانه مرکزی یزد و عظیمه اکرمی، مسئول کتابخانه نجفی ابرکوه را نیز به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر معرفی کرد.

در پایان این مراسم، نفرات برگزیده جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد لوح تقدیر و هدایای نقدی خود را از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد دریافت کردند.

گفتنی است، در نخستین جشنواره ایده‌های برتر کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد 37 ایده از همکاران شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق، تفت، مهریز و یزد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.