برنامه نشست ها و کارگاههای چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، اعلام شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، در چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، بیش از 200 کارگاه ونشست تخصصی با حضور استادان و کارشناسان حوزه رسانه های دیجیتال برگزار خواهد شد. در دوره های اول و دوم و سوم جشنواره و نمایشگاه بیش از100 نشست و 250 کارگاه برگزار شد که با توجه به استقبال سال های گذشته امسال این کارگاه ها و نشست ها افزایش خواهد داشت.

 امسال در این بخش  50 نشست و 150 کارگاه  پیش بینی شده است .

جهت بالا بردن سطح علمی و کیفی این دوره، برگزاری کارگاه های جشنواره ونمایشگاه با همکاری بخش خصوصی انجام می شود.

کار گاه ها و نشست های این دوره نیز در چار چوب بخش های اصلی اینترنت،نرم افزار رایانه ای،نرم افزار موبایل، فن آوری و نو آوری،بازی های رایانه ای و خانواده و رسانه به همراه کارگاه هایی در زمینه های تجارت الکترونیک،شهردیجیتال ،هنرهای دیجیتال،کار آفرینی دیجیتال،مخاطرات رسانه های دیجیتال و جنگ نرم برنامه ریزی شده است.

هدف از برگزاری کارگاه ها و نشست ها ارتقا سطح دانش و مهارت عموم مردم و نیز متخصصان حوزه رسانه های دیجیتال است.

پیام چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش نشست ها و کارگاه ها" بیاموزیم قبل از آن که دیر شود" تعیین شد و هم چنین سواد دیجیتال ، سواد آینده شعار این بخش است.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 16 تا 24 مهرماه سال جاری به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از برنامه برگزاری بخش نشست ها و کارگاه های چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اینجا کلیک کنید.