نشریه علمی - پژوهشی انگلیسی زبان IJISM فراخوان مقاله داد

 

دکتر حمید علیزاده، معاون پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، در گفتگو با پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) با اعلام این خبر افزود: علاقه مندان می توانند برای شماره جدید مجله IJISM، مقالات خود را در محورهای مدیریت اطلاعات، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، زبانشناسی رایانه ای، علم سنجی، وب سنجی و فناوری اطلاعات تدوین کنند و آثار خود را در محورهای مذکور به طور مستقیم به آدرس پست الکترونیکی ijism@srlst.com تا دی ماه 1389 ارسال نمایند.

وی افزود: مجله IJIST) IJISM سابق) که توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منتشر می شود، در سیزدهم آگوست سال 2008 توسط کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مجله دارای رتبه علمی – پژوهشی تصویب شد. در ضمن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد نمود که عنوان این مجله از سال 2009 از مجله «علوم اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات» International Journal of Information Science and Technology به مجله «علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات» (IJISM) تغییر یابد.

دکتر علیزاده تصریح کرد: این مجله دارای هیأت تحریریه بین المللی است و در ایران ژورنال (نظام نمایه سازی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری) و ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) نمایه می شود.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای دریافت دستورالعمل نگارش به آدرس الکترونیکی http://www.srlst.com/rlst-en_files/Page1361.htm مراجعه نمایند و یا در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند با آدرس الکترونیکی اعلام شده با خانم فرشاد مکاتبه نمایند.