کد خبر: 44456
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 مهر 1400 - 15:36

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری سمینار مجازی «فراز و فرودهای ادبیات وحشت برای کودکان و نوجوانان»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
جمعی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک در سمیناری مجازی با عنوان «فراز و فرودهای ادبیات وحشت برای کودکان و نوجوانان» به بررسی جنبه‌های مختلف ادبیات وحشت برای این قشر سنی می‌پردازند.
برگزاری سمینار مجازی «فراز و فرودهای ادبیات وحشت برای کودکان و نوجوانان»

به گزارش لیزنا، در ادامه برنامه‌های پیش بینی شده از سوی نهاد به مناسبت هفته ملی کودک، سمینار «فراز و فرودهای ادبیات وحشت برای کودکان و نوجوانان» دوشنبه ۱۹ مهر ماه با سخنرانی کارشناسان و پژوهشگران حوزه ادبیات کودک و نوجوان، به همت اداره کل تامین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این سمینار که از ساعت ۹ تا ۱۱ دوشنبه ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود، حمیدرضا شاه‌آبادی و محمد قصاع از کارشناسان و پژوهشگران مطرح حوزه ادبیات کودک و نوجوان به بررسی جنبه‌های مختلف ادبیات وحشت برای این قشر سنی می‌پردازند.

گفتنی است که حضور برای عموم در این نشست مجازی آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پلتفرم اسکاری روم به آدرس www.skyroom.online/ch/nahaad/manabe در این نشست شرکت کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranplir و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.