کد خبر: 44517
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 مهر 1400 - 13:02

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتابخوانی؛

طرح «قفسه كتاب در گردش» در شهر باروق به اجرا درآمد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی
طرح ترويج كتابخواني با عنوان «قفسه كتاب در گردش» به همت كتابخانه عمومي بقيه الله اعظم (عج) باروق اجرا شد.
طرح «قفسه كتاب در گردش» در شهر باروق به اجرا درآمد

به گزارش لیزنا، كتابخانه بقيه الله الاعظم (عج) باروق در طرحي ابتكاري با عنوان «قفسه كتاب در گردش»، به نصب و راه اندازي قفسه هاي كتاب در آرايشگاه هاي مردانه اين شهر پرداخت.

كاظم سبزي، مسئول كتابخانه عمومي بقيه الله الاعظم (عج) باروق، با قدرداني از همكاري و استقبال مديران آرايشگاه هاي مردانه از اين طرح گفت: طرح مذكور كه با هدف ترويج كتابخواني و در دسترس قرار دادن منابع كتابخانه اي صورت گرفته، سال 99 با 2 قفسه آغاز به كار كرده و هم اكنون به 6 قفسه كتاب، در گردش هستند.

وی با اشاره به روزآمدسازي هفتگي منابع ارائه شده در اين قفسه ها افزود: هر هفته تعداد 20 جلد كتاب و نشريه در اين قفسه ها قرار داده شده و با كمك مديريت آرايشگاه ها از امانت صحيح و حفظ منابع اطلاعاتي ارائه شده اطمينان حاصل مي شود.

سبزي با ابراز اميدواري از افزايش تعداد اين قفسه ها در سال هاي آتي گفت: بيشتر افراد با وجود علاقه مندي به مطالعه، فرصت كافي براي حضور در كتابخانه ندارند و در دسترس قرار دادن كتاب ها در قفسه هاي درگردش به دنبال رفع اين مشكل است. اميدواريم در سالهاي آتي نه تنها تعداد قفسه ها افزايش داده شود، بلكه ساير مشاغلي كه با عموم مردم سر و كار دارند نيز به اين طرح اضافه شوند.