انتشار کتاب الکترونیکی «مجموعه سازی در یک محیط درحال تغییر»

به گزارش لیزنا، انجمن کتابخانه های آموزشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) کتاب «مجموعه سازی در یک محیط درحال تغییر: خط مشی ها و سازماندهی برای کتابخانه های دانشگاهی» را به چاپ رسانده که  توسط سوزان کی. کلمنت و جنیفر ام. فوی نگارش شده است.

کتاب مذکور، مجموعه سازی و مدیریت خط مشی ها و سیاست گذاری ها را برای کتابخانه های دانشگاهی تشریح می کند. نویسندگان کتاب، برای هر عنصر موجود در خط مشی مجموعه سازی مثال هایی را از زبان خط مشی سنتی به همراه بررسی منحصر به فرد زبان استراتژیک و اندیشه ای آینده گرا، مطرح کرده اند.

سازماندهی موضوعی اثر برای تدوین خط مشی های مجموعه سازی انواع مختلف کتابخانه های دانشگاهی کوچک و بزرگ مفید خواهد بود و ایجاد خط مشی های مجموعه سازی جدید ، بررسی ها و به روز رسانی های سیاست های موجود را تسهیل خواهد کرد.

کتاب  «مجموعه سازی در یک محیط درحال تغییر» اولین انتشار دیجیتالی از سریهای کلیپ نوت است که فرمت دیجیتالی به نویسندگان اجازه می دهد  متخصصان این سیاست ها را از 60 کتابخانه به هم پیوند دهند. کتاب الکترونیکی مذکور با فرمت پی. دی. اف از طریق فروشگاه آنلاین انجمن کتابداری امریکا در دسترس است.

گفتنی است سوزان کی. کلمنت مدیر کتابخانه کالج منابع طبیعی دانشگاه ایالتی یوتا  و جنیفر ام. فوی  کتابدار سیستم های کتابخانه گیوول در دانشگاه ویست‌مینستر است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فهرست مندرجات کتاب مذکور اینجا کلیک نمایند.