گوگل دنیا را متحول می کند

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ،پي‌سي‌ورلد گزارش داد: گوگل در سايت اينترنتي مربوط به اين طرح توضيح داد: «در طول تاريخ، تاكنون اين تعداد از مردم اين ميزان اطلاعات نداشته‌اند، اين ميزان ابزار در اختيار آن‌ها نبوده است و اين تعداد راه پيش‌روي آن‌ها نبوده است تا براي زندگي بهتر، روش‌ها و پيشنهادات بهتري را ارايه دهند. در همين شرايط و زمان، بسياري از مردم هم نيازمند كمك‌هاي كوچك و بزرگ هستند».
گوگل براي ارايه اين پيشنهادات هفت بخش مختلف در نظر گرفته است كه شامل كاهش مصرف انرژي، محيط زيست، بهداشت، آموزش، سرپناه، اجتماعات مشوق و ايجاد فرصت‌هاي جديد براي كمك به مردم به‌منظور زندگي بهتر براي آن‌ها و خانواده‌هايشان مي‌شود. قسمت هشتم نيز با نام "موارد ديگر " در نظر گرفته شده است تا اگر افراد پيشنهادي در زمينه‌هاي ديگر داشتند نيز آن را ارايه دهند.
در حالي كه مردم پيشنهادات خود را به اين بخش ارايه مي‌دهند، هيئت مشاوره‌اي گوگل در مورد اين پيشنهادات و احتمال سرمايه‌گذاري روي هر يك از آن‌ها بحث مي‌كند.
پس از به اتمام رسيدن اين طرح مردم مي‌توانند در مورد 20 مورد نهايي نظرات خود را اعلام كنند و هيئت مشاوره‌اي برنده را در اواسط فوريه انتخاب خواهد كرد. گوگل براي سرمايه‌گذاري روي بيش از 5 پيشنهاد ارايه شده 10 ميليون دلار سرمايه‌گذاري خواهد كرد.
بر اساس اخبار منتشر شده، ارايه نظر در اين زمينه بسيار آسان است و با پر كردن يك فرم ساده روي سايت گوگل صورت مي‌گيرد.